ΑΠΟΣΤΟΛΗ & ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Παράδοση προϊόντων
Η εταιρία δέχεται παραγγελίες και παραδίδει τα προϊόντα της σε Ελλάδα και Κύπρο. Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής, αργιών και γενικών απεργιών σε ώρες παράδοσης των συνεργαζόμενων ταχυμεταφορικών εταιριών. Από τις παραπάνω ημέρες και ώρες παράδοσης εξαιρούνται οι περιπτώσεις για τις οποίες δε μπορεί να ανταπεξέλθει η ταχυμεταφορική εταιρία για δική της υπαιτιότητα, καθώς και οι περιπτώσεις συνδρομής λόγων ανωτέρας βίας, οπότε και δε συντρέχει κατά κανένα τρόπο υπαιτιότητα και ευθύνη της εταιρίας.
Η παράδοση γίνεται εντός 3 -10 εργάσιμων ημερών, αναλόγως της διαθεσιμότητας ή μη του προϊόντος. Για την παράδοση μη διαθέσιμων προϊόντων ή προϊόντων ειδικής παραγγελίας, γίνεται ειδική ενημέρωση του αγοραστή από την εταιρία.
Όλα τα προϊόντα που αποστέλλονται από την εταιρία ελέγχονται προτού αποσταλούν και σφραγίζονται αναλόγως.
Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μέσω ταχυμεταφορικής εταιρίας, συνεργαζόμενης με την εταιρία, στην οποία η τελευταία γνωστοποιεί τα απαραίτητα για την πραγματοποίηση της παράδοσης του προϊόντος προσωπικά στοιχεία του αγοραστή, τα οποία ο ίδιος υπέβαλε κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας του.
Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελία ενδέχεται να καθυστερήσει για του εξής λόγους:
1. Το προϊόν έχει ήδη εξαντληθεί και δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή, η εταιρία δεσμεύεται να επικοινωνήσει με τον αγοραστή προκειμένου να τον ενημερώσει για τις εναλλακτικές επιλογές του.
2. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε περίπτωση συνδρομής λόγων ανωτέρας βίας, δυνάμενης να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας. Στις περιπτώσεις αυτές και εφόσον είναι εφικτό, η εταιρία δεσμεύεται να επικοινωνεί με τον αγοραστή, προκειμένου ο τελευταίος να δηλώσει εάν επιθυμεί την ολοκλήρωση της παραγγελίας του υπό τις συνθήκες αυτές.
3. Όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία του αγοραστή (π.χ. σε σχέση με το προϊόν, σε σχέση με την πληρωμή κ.α.), αλλά είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή η με οποιοδήποτε τρόπο επικοινωνία μαζί του, επειδή π.χ. τα υποβληθέντα στοιχεία επικοινωνίας δεν είναι ορθά.
Έξοδα αποστολής / Αντικαταβολή
Ελλάδα
Το κόστος για τις αποστολές προϊόντων εντός Ελλάδας ανεξαρτήτως αποστάσεως είναι 3.00€.
Το κόστος για τις αποστολές προϊόντων αξίας άνω των 80.00€ εντός Ελλάδας απαλλάσσεται από τα έξοδα αποστολής, τα οποία αναλαμβάνει η εταιρία.
Για την αποστολή προϊόντος με αντικαταβολή εντός Ελλάδας ο αγοραστής επιβαρύνεται επιπλέον κατά 2.50€.
Κύπρος
Το κόστος για τις αποστολές προϊόντων στην Κύπρο ανεξαρτήτως αποστάσεως είναι στα 19.00€.
Δεν ισχύει η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή για Κύπρο.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ / ΑΚΥΡΩΣΗ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Τροποποίηση παραγγελίας
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δε γίνονται δεκτές αλλαγές.
Εφόσον ο αγοραστής το επιθυμεί, θα πρέπει να προβεί σε ακύρωση της παραγγελίας του (τηρουμένων των ειδικά προς τούτο τασσόμενων προϋποθέσεων) πριν την ολοκλήρωση αυτής και εν συνεχεία σε εκ νέου παραγγελία των προϊόντων που επιθυμεί.
Ακύρωση παραγγελίας
Ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία του μόνο υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία της αποστολής, δηλαδή παρουσιάζεται ακόμα «υπό εκτέλεση».
Σε αυτή την περίπτωση ο αγοραστής θα πρέπει να επικοινωνήσει με την εταιρία με κάθε πρόσφορο μέσο και το ταχύτερο δυνατό.
Επιστροφές
Με χρέωση του αγοραστή
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβε και αφού έχει ενημερώσει σχετικά την εταιρία.
Το επιστρεφόμενο προϊόν μπορεί είτε να αντικατασταθεί με άλλο είτε να γίνει επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος.
Σε περίπτωση μη τήρησης της ως άνω τασσόμενης προθεσμίας, καμία επιστροφή δε θα γίνει δεκτή.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ο αγοραστής επιβαρύνεται με το κόστος αποστολής, η οποία θα πρέπει να γίνει με τρόπο αντίστοιχο με αυτόν που εφαρμόζει η εταιρία.
Η επιστροφή των χρημάτων (του καταβληθέντος τιμήματος) ολοκληρώνεται εντός είκοσι (20) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από την εταιρία. Το κόστος αποστολής του προϊόντος δεν επιστρέφεται.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων αξίας μεγαλύτερης των 80.00€, τα οποία εστάλησαν με επιβάρυνση της εταιρίας, από το ποσό των επιστρεφόμενων προϊόντων που είναι να επιστραφεί στον αγοραστή, αφαιρείται και το ποσό των 4.50€ (τα έξοδα αποστολής της παραγγελίας που επιβαρύνθηκε η εταιρία).
Δε γίνονται δεκτές:
1. Επιστροφές ή αλλαγές σε σκουλαρίκια και εσώρουχα, για λόγους προσωπικής υγιεινής.
2. Επιστροφές χρημάτων σε προϊόντα ειδικής παραγγελίας (προπαραγγελίας). Ο αγοραστής σε αυτήν την περίπτωση μπορεί να ζητήσει την αλλαγή του προϊόντος με άλλο.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον πληρούνται σωρευτικά οι παρακάτω προϋποθέσεις:
1. Τα προς επιστροφή προϊόντα βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν.
2. Το προϊόν συνοδεύεται από την εκδοθείσα για την πώλησή του απόδειξη λιανικής πώλησης.
3. Το προϊόν έχει επιστραφεί στην εταιρία στον αναφερόμενο χρόνο.
Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την επιστροφή ή την αλλαγή του προϊόντος εφόσον διαπιστώσει ότι δεν πληρούται έστω και μια εκ των ανωτέρω σαφώς τασσομένων προϋποθέσεων.
Με χρέωση της εταιρίας
Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από τον παρόντα ιστότοπο με χρέωση της εταιρίας, στις ακόλουθες περιοριστικά αναφερόμενες περιπτώσεις:
1. Με υπαιτιότητα της εταιρίας εστάλη προϊόν διαφορετικό από εκείνο που παραγγέλθηκε.
2. Ο αγοραστής παρέλαβε προϊόν κακής ποιότητας (κατεστραμμένο, ελαττωματικό).
Για την επιστροφή τέτοιων προϊόντων θα πρέπει ο αγοραστής να επικοινωνήσει το ταχύτερο δυνατό μετά την παραλαβή με την εταιρία, προκειμένου να ενημερώσει για την κατάσταση του προϊόντος και τις προθέσεις του. Η επιστροφή θα είναι έγκυρη μόνο εφόσον εγκριθεί από την εταιρία, ενώ θα πρέπει το επιστρεφόμενο προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση εκείνη ακριβώς που βρισκόταν και κατά την παραλαβή: σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένο και χωρίς καμία φθορά σε περίπτωση επιστροφής εσφαλμένα αποσταλθέντος προϊόντος ή σε όχι χειρότερη κατάσταση από αυτή που είχε το ελαττωματικό προϊόν κατά την παραλαβή του, σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος.
Σε περίπτωση μη επιστροφής του ανεπιθύμητου προϊόντος, τότε αντίστοιχα η εταιρία δεν υποχρεούται πλέον σε αποστολή νέου.
Και στις δυο ως άνω περιπτώσεις επιστροφής προϊόντος, αυτή θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή.